اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۶۹۳۱

به نورافکن گفتند حرف نزن تا دوباره استقلالی شوی

به نورافکن گفتند حرف نزن تا دوباره استقلالی شوی
امید نورافکن پس از یک نیم‌فصل کاملاً ناامید‌کننده حالا در فکر بازگشت به تهران و تیم فصل قبلش است.
۱۸:۴۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۷
وانانیوز|
هافبک فصل پیش تیم استقلال در یک دوره مسابقات امیدوار‌کننده توانست از ۳۰ بازی فصل گذشته در لیگ برتر در ۲۴ دیدار برای استقلال به مدت ۱۶۶۴ دقیقه به میدان برود. او در دیدار با نفت تهران گل برتری تیمش را هم زد تا تک گل فصل قبلش در لیگ برتر هفدهم سه امتیازی باشد. دیداری که محسن بنگر برای نفت گل اول را در دقیقه ۳۷ زد و جابر انصاری در دقیقه ۷۶ بازی را به تساوی کشاند. درخشش او در استقلال حتی نورافکن را تا آستانه جای گرفتن در لیست اعزامی تیم ملی به جام جهانی هم پیش برد.
او در تابستان امسال به آرزوی فصل پیش خود دست یافت و توانست با سفر به اروپا در آستانه راهی تازه برای آینده فوتبالی اش قرار بگیرد. او به شارلوا بلژیک پیوست و بلافاصله معلم زبان انگلیسی و بلژیکی اختیار کرد تا بیش از پیش با وضعیت زندگی در آن کشور آشنا شود ولی چرخ روزگار به کام او نگشت.
امید نورافکن در ابتدای فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ برای اولین بار در دیدار با آنتورپ ۹۰ دقیقه روی نیمکت تیمش نشست تا فقط بیننده باخت ۱ بر صفر شارلوا باشد. در دومین بازی از روی نیمکت ۲۷ دقیقه روبه‌روی گنِک به زمین رفت ولی تیمش ۳ بر یک باخت. در دیدار سوم و آخرش هم ۱۰ دقیقه روبه‌روی کورتریک به زمین رفت ولی تیمش ۲ بر صفر شکست خورد!
پس از این دو دیدار او حدود یک ماه از روی سکو بازی تیمش را دید تا در جام‌حذفی نامش در لیست ۱۸ نفره شارلوا قرار بگیرد. او در دیدار تیمش مقابل «استاندارد لیژ» که با برد و صعود ۲ بر صفر شارلوا همراه شد ۹۰ دقیقه روی نیمکت نشست تا آخرین بار باشد که سرمربی شارلوا از این بازیکن در لیست ۱۸ نفره اش استفاده کرده است.
حالا و پس از حدود سه ماه دوری از لیست ۱۸ نفره شارلوا او با پیشنهاد بازگشت به استقلال از سوی شفر مواجه شده است. ظاهراً مذاکرات جدی هم با این بازیکن ۲۱ ساله انجام شده تا به استقلال برگردد ولی قرار است این اتفاقات در سکوت خبری باشد. افراد نزدیک به استقلال در این باره به نقل از خطیر، معاونت ورزشی باشگاه استقلال، رسماً اعلام می‌کنند هیچ حرفی از نقل و انتقالات نباید منتشر شود. شنیده‌ها حاکی از این است که این نکته را به بازیکنان مدنظرشان هم منتقل کرده‌اند که حرف نزنند تا به استقلال بیایند. از این رو نورافکن هم در این باره هیچ حرفی با رسانه‌ها نمی‌زند.
 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین